Fläckfri tillvaro

Nej, det handlar inte om att jag tänkt mig på en politikerkarriär och behöver rannsaka min tillvaro, även om det är omänskilgt att kräva fläckfrihet av en människa!

Nej, det handlar om att jag deltagit i en Buzzador-kampanj för Vanish! Kan hitta hitta ord nog för att beskriva hur perfekt den landade i mitt liv som småbarnsförälder. En dag på posten anlände ett paket med inte mindre än 7 olika vanishprodukter.

Tänk att man än idag kan känna sig som ett barn på julafton, och av tvättprodukter av alla grejer!

Nåväl, här har tvättats och fläckbekämpats och resultatet var över förväntan. Har provat den rosa burken en gång tidigare och var inte helt imponerad då, men det var i huset och vårt vatten där är lite speciellt. Aningen missfärgat av järn men kan nu i efterhand se att det höll det vita vitare än det nog varit annars.

Den här gången kunde jag också jämföra de olika produkterna inom märket och min personliga favorit blev den med grön lock, hygien-burken. All tvätt tvättad i enbart 40 grader kändes hur ren och fräsch som helst, även underkläder och sängkläder. Jag har såna tvättberg ibland att jag bara inte orkar sortera även efter temperatur. Dessutom är det mer miljövänligt att tvätta i lägre temp. Burken med grönt lock kommer bli permanent i mitt hem. Dettsamma gäller för förbehandlingssprayen som framgångsrikt använts på barnmatsfläckar på lillemans (lånade) kläder.

Här före och efter tvätt med Vanish, dotterns byxor använda en dag på förskolan. :-0



Många är de plagg hon förstört där, kanske vi kan rädda några nu?

En produkt till vill jag lyfta, spray för mattor och möbler, den har också använts frekvent och underlättat städningen i ett hem med små barn!

Mycket nöjd över denna kampanj. Vill du veta mer om vad en buzzador är, klicka här

Kommentera inlägget här :