En vecka kvar...

Hade ett litet träningsmål att hinna 25 mil löpning i sommar innan Lidingöloppet, tyckte då att det förmodligen inte skulle uppnås då det finns så mycket annat som tar min tid, men som nånting att sikta mot i alla fall. Nu med en vecka kvar kan jag konstatera att jag trodde rätt, men jag är mycket närmare målet än jag trodde.. från mitten av april till idag har jag avverkat nästan 20 mil i löparskorna, vilket får anses som bra i jämförelse. Jag verkligen älskar löpning, men det tar tid, särskilt när det är distanspassen jag vill genomföra och som ger milen.. 
 
Nåväl, flygbiljetterna är bokade och boende är ordnat, på fredag morgon åker jagoch möts upp av min kompanjon i Stockholm. Shit vad kul vi ska ha, men oj så tungt det kommer vara, lustigt att det är något jag verkligen ser framemot! 
 
Är nu också anmäld till Vansbrosimmet och har köpt en cykel, kanskejag borde ta bort "kanske" i bloggbeskrivningen ;-)
 
Vad tror ni om mig som cyklist??

Kommentarer :

#1: Tomas

Lycka till!

Svar: Tack :-)
Linda

skriven
#2: Anna

Du kommer klara det fin fint

Svar: Tack för pepp! Ska du springa? :-)
Linda

skriven

Kommentera inlägget här :