Äntligen helg, en stund i alla fall

Äntligen fredag, hämta lite Thai-mat, köpa lite fredagsmys, kanske gräva fram den gömda B&J:n från frysen. KOmmer förmodligen att somna i soffan efter denna hektiska vecka, till mannens missnöje. Tror det är planerat för lite SoA eller WD ikväll, vill man ju egentligen inte missa, får göra mitt yttersta för att hålla mig vaken.
 
Imorgon har vi Prova-på-dag på gymmet, gratis gruppträning för alla intresserade, lite helgarbete sådär men ett roligt sådant. Core ska jag ha, kom och testa! Det har börjat typ regna här nu, så det känns lte som att skidåkningen jag planerade för efter gruppträningen kanske inte blir av...
 
Nå väl, nu tar jag i alla falla helg en stund, ska bli skönt med en kväll i soffan med mina små telingar!
 
Bild från vår resa i höstas, tagen under kryssningen vi gjorde i en flod i Manavgat, härliga tider!

Kommentera inlägget här :