They caught me!!!

För inte är det ju jag som jagat några jäkla virus och fångat en förkylning, catch a cold??!!

Men så är det, näsan rinner, gommen kliar, bihålorna är tjocka och knäna värker. Alltså till och med tecken på annalkande feber. Är det bra eller dåligt? Det är en månad kvar till start, jag hinner bli frisk. Men träningstid går till spillo. Feber skulle innebära att det bryter ut ordentligt och läker ut fortare men det gör en orkeslös och påtvingad vila nu när mildvädret kommit. Åh, så frustrerande, samma visa varje år... 

I helg gäller vila, koka ingefärste som jag precis upptäckt, tålamod! Inte skynda på nåt. Ladda för 8/2 och seedningslopp. Jag vet ju att jag är stark, ingen idé att stressa och öka risken för virusstalkning.

Tror jag gör natt nu, borde verkligen sova mer, är nog en stor bov i immunkriget. 


Kommentera inlägget här :