Jag har en ledig kväll!

Det är inte så jätteofta det händer längre, känns rent av lite konstigt. Eller iofs den här veckan när jag redan igår fick vara hemma en hel måndagkväll då jag felaktigt ringdes från jobbet för att hämta sjuk dotter.. som inte var sjuk, men dock hennes namne. Nå, hade hunnit avboka allt redan så jag tog barnen och åkte hem, oj vad skönt det var!

Så idag får jag igen åka hem direkt efter jobbet, börja nästan känna mig bortskämd. Bäst att njuta, det sker som sagt inte så ofta.

Kanske en brasa ikväll, vädret har förbättrats. Barnen är sugna på grillat. Sen efter det har jag faktiskt planerat ett hemmapass, har varit sjuk i nästan en vecka nu och börjar känna lite rastlöshet. Hade förstås mitt skivstångs-pass på lunchen idag, men tog inga vikter för att orka instruera trots krafttappet under förkylningen. Så lyfta lite hantlar hemma ikväll och köra några plankor, det låter som en plan.

Kommentera inlägget här :