Lite välbefinnande kanske?

Nu ni, nu kan jag knåda! Har ju lärt mig grunderna redan under första året på utbildningen och utfört en del massage på nära och kära sen tidigare. Nu har jag äntligen förfinat mina kunskaper och fått ett litet papper på det hela.

Klassisk massage är det allt bygger på, som lätt kan anpassas till antingen lättare avslappningsmassage eller lite rejälare idrottsmassage. Hela kroppen eller specifikt för rygg och nacke, varför inte med ett inslag av ansiktsmassage?

Så är du sugen på, eller i behov av, en stunds avkoppling är det bara att höra av dig. =)


Kommentarer :

#1: Anne

Om du inte bodde så långt bort skulle jag boka tid omedelbums! Har så himmelens ont i ryggen och nacken nu när jag inte kan sova som jag brukar. Mitt värsta aber med att vara gravid är att jag måste sova på sidan.



Vill för övrigt tillägga att jag helt håller med dig i det du skriver i inlägget nedan om det sönderfallande välfärdssamhället (som jag av okänd anledning inte kunde kommentera). Mycket välformulerat och helt och hållet sant. Tror tyvärr att många är rent okunniga kring ekonomi, politik och historia och helt enkelt inte ids sätta sig in i saker och ting i tillräcklig mån för att genomskåda borgarnas floskler. Lyssnar man på Reinfeldt och Borg utan att väga in vad man vet låter det bra. Vi ska behålla en stark välfärd, vi vill att alla ska ha jobb osv. Att det är rena lögner krävs det en liten smula insikt för att förstå.

skriven

Kommentera inlägget här :