Biverkningar existerar!

Fick hämta hem pojken från skolan, magont och feber blev resultatet av sprutan. Vi gick hem och tog det lugnt och allteftersom eftermiddagen led ju sämre kändes det för mig också.. den onda armen kändes av ännu mer, frossa som tecken på febertopp och nu på kvällen dunkar huvudet så det nästa är jobbigt att sitta här och skriva.. Dottern verkar ha klarat sig bäst, när vi hämtade henne från förskolan mådde hon hur bra som helst och det har knappt varit så jag fått henne i säng, så pigg är hon. Men jag läste faktiskt om en ovanlig biverkan i form av sömnlöshet.. *hmm*

Så tyvärr kunde jag inte träffa mina lärarförbundare och ingen genomgång på gymmet kunde jag delta i, men det är inte så mycket att göra åt. Min kära träningsgrupp får väl helt enkelt instruera mig, det är ju trots allt det vi ska kunna..

Däremot har ett efterlängtat bokpaket anlänt idag



Idag har en grupp svenska soldater kört på en bomb i Afghanistan, 4 skadade, två allvarligt, en är från tornedalen och jag vet vem det är. Plötsligt kommer kriget mycket närmare...

Kommentera inlägget här :