Malin sa att jag måste uppdatera!

Så då gör jag väl det då, shit vad jag har blivit dålig på att skriva.. Den här gången ska jag skylla på vårtröttheten, den passar bra nu =) För det är faktiskt sant att jag blir otroligt trött när ljuset återvänder, paradoxalt nog. Kan ju bero på alla de timmar man plötsligt spenderar ute i friska luften efter dessa månader av inomhuskurande.. I helgen åkte vi på utflykt med barnen, skidåkning, skotertur, madrass nerför backen och korvgrillning, hur härligt som helst. På kvällen skulle jag och min kusin ha vinkväll till Melodifestivalen, dum kväll att välja.. Vi hade otroligt trevligt, tävlingen var bra och RÄTT låt vann men.. ..vi var så otroligt trötta så det där vindrickandet kom liksom av sig, tror vi båda slumrade i soffan en stund innan vi bestämde oss för ett nytt, bättre försök nästa gång..

Idag har jag anmält mig till Sjukgymnastutbildningen igen, jag har ju mitt anstånd beviljat men jag måste söka platsen på nytt och sen intyga att jag fått studiestarten uppskjuten, sen får jag min plats igen.. Åh, vad det känns spännande!!

Annars har jag haft en bra dag på jobbet där jag idag fått betalt för att åka skidor i det fantastiska vårvädret!!

Kommentera inlägget här :