På rygg i sängen

Så är min position när detta inlägg författas. Med det vill jag illustrera hur bekvämt det äntligen blev att blogga efter dessa måååånader av väntan på en app!

För just nu uppskattar jag absolut de få tillfällen jag får att just ligga på rygg i sängen och bara slappa. Stunden innan man ska sova när man faktiskt inte kan göra något annat än bara vila i ett medvetet tillstånd, är nog grymt underskattad. Personligen tycker jag så mycket om den att jag håller mig vaken alldeles för länge bara för att dra ut på den. Att sova har jag alltid gillat men det känns alltid som en så kort stund, medveten vila slår det mesta.

Dagen har som vanligt bestått av studier, seminarie imorgon. Men sen är det bara en tenta kvar. Men det är också den praktiska, huga!
Nåväl, om en vecka är den klar, jag är ute på praktik och som grädde på moset börjar Grey's!!!

Bjuder på en bild på lillen som redan upptäckt digitalt utsänd underhållning

Kommentera inlägget här :